Zo maken we het verschil voor uw klant
Maak van elke stap een sprong vooruit
Een succesvolle klantreis begint in uw webshop. Hier krijgt uw klant onze bezorgopties al geserveerd. Het logistieke proces dat volgt, is subliem afgestemd op de beleving van uw klanten. Gaat er toch iets mis? Dan staan onze hulptroepen paraat. Topservice dus, van uw website tot aan elke deurbel.
Briljante bezorgopties
Consumenten willen hun bestelling ontvangen waar en wanneer het ze uitkomt. Anders laten ze hun volle winkelmandje zo achter in uw webwinkel. Met gratis tools kiezen uw klanten slimme bezorgopties. Zo rekent u af met afhakers. Gevolg: hogere conversie én klanttevredenheid.
Grenzeloze e-commerce
Denkt u graag groter dan Nederland? Met een eigen Europees logistiek netwerk en 65.000 ServicePoints biedt het grid van DHL eCommerce uw onderneming onbegrensde mogelijkheden over het hele continent. Overal met dezelfde kwaliteit, service en bezorg- en retouropties. Daarnaast helpen we u met douanezaken.
Voor de lunch besteld, 's avonds in huis
In een fysieke winkel loopt de consument zo op z'n nieuwe schoenen naar buiten. Koopt 'ie ze online, dan moet hij nog heel even op z'n oude stappers verder. De norm is dat er minstens één nacht overheen gaat. Die levertijd verkorten we met DHL For You Vandaag. Het resultaat? Een waanzinnige ervaring voor uw klant, en een mooie manier om uw concurrenten voorbij te sprinten.
Verweven met het web
Onze services integreert u makkelijk in uw webshop. Onze gratis plug-ins zijn zo geïnstalleerd. Ligt het genuanceerder? Geen zorgen, we bieden ook maatwerkoplossingen.
Retour is revenu
E-shoppers besteden meer als ze simpel kunnen retourneren. In ons Europese retourproces draait alles om eenvoud en gemak. Zo legt u de rode loper uit voor uw klanten.
Continue communicatie
Uw klanten staan natuurlijk te trappelen om hun bestelling in ontvangst te nemen. We houden hen op de hoogte met heldere mails en/of pushberichten. En via track en trace volgen ze de zending zelf op de voet.