Wat gebeurt er als het pakket niet kan worden afgeleverd?

Ontvangen

Als je niet thuis bent op het moment van bezorging en we het pakket ook niet bij je buren kunnen afgeven, dan bezorgen we je pakket de volgende dag bij een DHL ServicePoint dichtbij. We laten een kaart achter in je brievenbus. Met de code op deze kaart kun je via track en trace zien waar je pakket wordt bezorgd. 

Pas je bezorging eenvoudig aan
Je kunt er ook voor kiezen om je pakket opnieuw thuis of bij je buren te laten bezorgen. Je hebt dan de keuze uit verschillende data en tijdvakken overdag en in de avond. Wil je liever een ander DHL punt kiezen, ook dat is mogelijk. Je kunt je keuze tot 23:59 uur doorgeven. Je kunt de bezorgdag of het bezorgtijdstip per pakket 3 keer aanpassen, daarna is het niet meer mogelijk.

Geen niet-thuis code ontvangen?
Heb je geen kaart met niet-thuiscode en QR-code ontvangen, dan kun je via track en trace je bezorging online in orde maken met behulp van je zendingsnummer en postcode. Kom je er niet uit? Neem gerust contact met ons op via chat